среда, 25 сентября 2019 г.

Всеукраїнський тиждень протидії булінгу.


З 16 по 21 вересня в усіх школах Краматорська тривав Всеукраїнський тиждень протидії булінгу.
Сьогодні, 20 вересня під час години спілкування наш класний керівник Савчук Олег Анатолійович запропонував виховний тренінг "Булінг" . Наш клас відразу погодився, адже вважав, що дане явище великою проблемою сьогодення, яке може виникнути в кожній школі.

Наш тренінг почався із пояснення слова булінг (цькування). Не всі з нас до цього моменту розуміли це поняття, бо воно виявилося багатогранним. На уроці в нас виникла жвава дискусія  щодо того, які саме колективи більш схильні до булінгу – дітей чи дорослих. Згодом ми дізналися, які є ознаки булінгу та як його відрізнити від звичайного конфлікту. Мої однокласники асоціювали явище булінгу із життям зграї диких вовків, байдужих до всього,  крім іжі, й в очах яких лише жага до самовозвеличення. Разом із Олегом Анатолійовичем ми розглянули приклади булінгу, дізналися про жертву травлі, булерів (ті, хто цькують жертву), спостерігачів (які можуть бути на боці булера або жертви насилля).
На мою думку, спостерігачі булінгу жахливіші, аніж сам булер, бо люди просто стоять і дивляться на нещасну жертву. Чому вони не можуть захистити її? Якщо самі не можете впоратися, скажіть про те, що коїться, дорослим, тим, хто може допомогти. Я вважаю, що сам булер - закомплексована людина,  якій потрібний психолог.
Усі разом ми розглянули різні ситуації та обговорили можливі їх рішення. Дізналися, що треба робити, аби не стати спостерігачем, як саме можна боротися із насиллям у школі .
Із цього уроку кожен із нас виніс для себе багато корисного.

Статтю підготувала
учениця 6(10) – Б класу
активістка Ради старшокласників Краматорської української гімназії
Коваленко Владислава.


Комментариев нет:

Отправить комментарий