суббота, 11 мая 2019 г.

Вибори на посаду Президента гімназії

17 травня 2019 року в Краматорській українській гімназії відбудуться вибори на посаду Президента гімназії, котрий буде головою учнівського колективу та матиме право виступати від імені гімназистів!

Вибори Президента є загальними, тому право обирати мають учні 1-7 класів гімназії лише один раз одного з кандидатів!

Голосування за ссилкоюhttps://kugthebest.blogspot.com/p/blog-page_13.html

Просимо кожного гімназиста уважно слідкувати за передвиборчою програмою наступних кандидатів у Президенти гімназії, а саме:


        1. Ткаченко Марія, учениця 6(10)-А класу та кандидат у Президенти Краматорської української гімназії. Я відповідальна, цілеспрямована, завжди намагаюся дотримуватися свого слова та йти до своєї мети.




 
  




























  У вільний час я займаюсь різними , а саме : відвідую секцію плавання, навчаюся, або проводжу час зі своїми друзями. Для мене бути президентом не просто забава, а час, за який зможу покращити наше гімназійне життя. 

















2. Логовічов Ілля – простий хлопець, який захотів стати Президентом. Маю гарні відносини майже з усіма та сподіваюсь, що це взаємно. Мені подобається грати у футбол і слухати музику (особливо групу Rammstein).\



Майже професійно займаюся пауерліфтингом та можу підтримати розмову на будь-яку тему. Занадто переймаюся своєю зовнішністю, але на зауваження й жарти реагую з подякою та щирою посмішкою!

      3. Владислав Пуголовкін, мені 15 років. Навчаюся  в Краматорській українській гімназії у 5(9) – Б класі.
Мої захоплення - це музика та спів, я є лауреатом всеукраїнських та обласних фестивалів. Загалом, дуже веселий, привітний та життєрадісний.


«Бачу в людях тільки хороше. Сам - не без гріха ,а тому, не вважаю за важливе загострювати увагу на помилках інших».

















    4. Високоповажні вчителі та учні гімназії! Я, Веліков Михайло – кандидат у Президенти Краматорської української гімназії, вважаю, що ви маєте право знати, чому саме я буду гідним Президентом нашої школи.
Відповідальність, амбіційність та наполегливість - саме ці якості, на мою думку, характеризують мене найліпше.
Чому я балотувався на цей пост?  Бо люблю  гімназію, і якою б оновленою та сучасною вона не була, я впевнений, їі можна зробити ще кращою, а перебування в ній – цікавішим!






















5. Микола Харитонов, кандидат у президенти Краматорської української гімназії.
Ось декілька аспектів які доводять, що я гідний отримати цю посаду:
-  я маю відповідальний та харизматичний характер;
-  з розумінням ставлюсь до критики;
-  цілеспрямований;
-  завжди досягаю своєї мети;
-  прислухаюся до думки оточуючих.





2 комментария: